Sunday, March 11, 2007

haiz... i cant take tis anymore... i dun tink my mind and mental health can handle these things tt are straining my mind out... not 1 not 2 but prob 3 or more... i let 1 go le... tis... which bothers me and aches me so much... i want... to juz not tink of... i hav to let go....

and return to... tt primary r....

haiz... to believe my mind... is simply..

retarded....

added lots of songs as well as 3 playlists... enjoy... =)

Tis is e korean song lyrics tt someone translated.. though i dun tink its accurate.. :-p

I to you, you to me
*CHORUS*
I am yours, like the sun which sets
The beautiful memories are all from one place
Precious memories of the naive days together
Woo- they remain as a picture which has no regrets

You are mine and make the lonely times pass
You are the sunlight which shines on me
Your small white hand in mine
Like the sparkle of a jewel it makes the promise of eternity

* Repeat

You are mine, like a sad graduation song
You are still a small part of this hear tof mine
Your beauty glitters in your eyes
Like so many stars I hope you will always shine

* Repeat x 2


Afters에의한 아름다운 사랑
아주 저쪽에, 나는 너의 치는 심혼을 느낀다
전부 혼자, 수정같은 별아래에
무슨 고독한 얼굴, 공간으로 빤히 본
나는 너와 나의 장소를 발견한것을 해볼 것이다

(합창)
무슨 아름다운 미소
나는 잠깐을 위해 체재해 좋은가?
이 아름다운 밤에
우리는 모두를 우측에게 만들l 것이다
나의 아름다운 사랑, 나의 아름다운 사랑

달, 너를 위해 나의 사랑보다는 더 큰
천국이 우리들을 처음부터 끝까지 당기는 때 세계는 추돌한다
세계의 비밀은 별안에 쓴다
나는 나의 것안에 너의 심혼을 나르고 있다

(합창)
무슨 아름다운 미소
나는 잠깐을 위해 체재해 좋은가?
이 아름다운 밤에
우리는 모두를 우측에게 만들l 것이다
나의 아름다운 사랑

어쩌면 더 중대할 것은 일어날 것이다
어쩌면 모두는 볼 것이다
어쩌면 우리의 사랑은 불 붙잡을 것이다
그것이 나를 통해서 점화한다 대로
(3x)

(합창)

무슨 아름다운 미소
나는 잠깐을 위해 체재해 좋은가?
이 아름다운 밤에
우리는 모두를 우측에게 만들l 것이다
(2x)

나의 아름다운 사랑
Lalalala사랑
Lalalala사랑

나의 아름다운
Lalalala사랑
Lalalala사랑

나의 아름다운 사랑

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home